Tja allllaaa!!!!!!!!!!!!

 JAG I STUDION

Nu har jag kommit hem från min semester, Eller semester och semester! Ni förstår att idag fyller min kille 18 år! Grattis!


I Söndags satt jag och bror och Martin oss på tåget! Vi började pimpla upp vin och öl och tog med darton och lyssnade på mysig, Hela våran hytt blev en klubb! Blev berusade och hade en jätte trevlig resa som man sent kommer att glöma!

Sedan när vi kom fram till sthlm så hämtade min vän och Make up artist Maria Gfrörer oss på T centralen! Vi åkte till Nisse skrot som hon kallas på jobbet! Marias lgh där vi skulle bo! Kom hem dit och en jätte fin lgh måste jag säga!
Älsklingen och ja gick och la oss och bror skulle äta! Vaknade tidigt på Måndagen, faktist inte så bakfull som jag trodde att jag skulle vara, Måndagen var den stora dagen! Maria kom och hämtade oss och alla 4 satt sig i bilen för att åka till Uppsala till mina Producenter och till studion där min låt blev född!  låter kommer att heta Mattiaz - Jag vill ha
Spelade in i otrolig många T, Blev klara vid 22 med alla tonlägen och allt! Sjöng alla stämmer jag hade till. och ingen av oss förstod hur jag orkade och klarade med med min röst, Men allafall så gjorde jag det! Låten kommer bli så jävla fucking bra älskar den och Gabbe kom förbi med sin kompis och dom dansade loss, så en hitt vill jag lova! Efter vi hade varit där så åkte vi hem firade med lite vin, Vaknade upp och då var det tisdag! Mammas födelsedag! vi skulle åka på BIRKA PARADISE FAMILJEN MARTIN JAG OCH Maria resan började med att vi så runt på båten och köpte sprit! sedan gick vi ner för att styla oss, temat var porr/sexig med en dutt rosa! Och alla blev vi snygga! Vi minglade runt och gick upp på discot där alla var, Bror Rasmus och jag var fulla  så vibestämde oss för att sjunga Karaoke, vi tog Booten Anna,
Och vi fick igång publiken vill jag lova! så jävla fucking grymt! sedan så dansade vi arslet av oss Mamma jag rasmus älsklingen och Maria så fucking kul! festade hela natten fram till 6 Älsklingen blev lite för full för han fyllde ju 18 och 19 tecila tror jag inte nån pallar med han gjorde det! Men gick och la sig vid 3 men jag festade vidare med otroliga trevliga Svenskar! när kl blev 6 kunde ja knappt stå  då kom en jötte söt och go kille som ja hade festat med och tog min hand och sa att vi skulle gå och lägga oss, Han följdemed mig till hytten och bäddade ner mig vilken hetro kille! såna som dig måste det finnas fler av 1000 rosor till dig(L)


Allafall så sov vi kanske 3 timmar sen gick vi upp älsklingen och jag och gick och åt en födelsedags middag såååååååååå mysigt, fast jag var full fortfarande så ville ja drika mera! Och vi gick till taxfreen och köpte mer sen var man på lyset igen, Min Lillebror Amandus och jag träffades utanför deck och pratade sen försvann alla och vi fick gå och försöka få tag i alla  i högtalarna hahahah HAHAH otroligt kul!  Medans Mamma låg ner och hade spa behandling!

Så nu har vi äntligen kommit tillbaka till Mora imorgon är det jobb! jag vill inte jobba för ja e så sjukt bakis så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! Men så är det!!


Nu ska jag sova och förlåt för att jag inte bloggar så mycket! kram kram


PUSS PUSS TA HAND OM ER

Kommentarer
Postat av: Natalie J

Killen och tjejen som hjälpte dig till hytten heter Johan och Anna ;)

2009-07-23 @ 00:42:23
URL: http://nathjonsson.blogg.se/
Postat av: susanne

bara älskade dessa dagar tck för en underbar natt o dag hahhahah detta var bara så kul o sedan spa på det vilken tur att ni finns i mitt liv .ja detta var ett stort kliv att ha kul det ar en värdligsak men att ha så här kul menas allt saknar er så redan mina skatter .jag bara älskar er så o att ni finns i mitt liv o mattiaz din låt o din framtid är redan klar du blir den som många bara vill ha din röst finns inte många som har man kan skratta o le åt dom som försöker men du övervinner mycket o alla som finns därute lyssna kola se han är bara så underbar min son bara min älskade mattiaz puss o allt annat o alla som var med tack för en underbar resa sång o skratt jag trodde alla fått fnatt

2009-07-23 @ 16:03:02
Postat av: Maria G.

hej älskling:)

Tack för allt . Du vi rockar fett:) hahaha.. nu ska jag skissa på brudklänningen:)

2009-07-23 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0