Hejsan Sommaren

Har inte skrivit i bloggen på länge! Har ett liv utanför med! och det tar upp som fan måste jag säga speciellt när man har Pojkvän just nu! Är världens lyckligaste!

Fick en semester vecka av jobbet för att vila! Tror ni att MR BJÖRLING har gjort det? Nej precis fest sol och bad bla bla bla! 
 


Så nu ligger min underbara och sover! Jag sitter och planerar lite med Musikvideon, Kommer bli stort det här!



Vad ska jag med skriva jo Robinson Anna träffade jag I Måndags as trevlig tjej måste jag säga!
Och fått massa nya vänner! snart ska jag åka och spela in min låt i uppsala;)


Grymt kul kommer detta bli! Har inte sovit nått i natt! Orolig för killen :P
Mår toppen nu allafall puss puss på er


Kommentarer
Postat av: A

Du jobabde här på fredag va?? =) hör av dig då =)

2009-07-02 @ 14:06:24
URL: http://annalundh.se
Postat av: Låjs

Jäklar va fina ögonfransar du har! =D

2009-07-02 @ 15:44:50
URL: http://flizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0