Möten


Pratade med Mamma nere i Spanien älskar dej,
Hon så på programet i Spanien igår så hon missade inte nått;)
Nu ska jag snart iväg på ett möte allt måste vara så hemligt.
För att min förra manager och fått spöken i huvudet och förstår att jag inte vill vara en fjortist artist,
Hoppas han är vuxen nog och förstår att det är över,

Jag måste nog skaffa mig ett eget hus här i Sverige.
Gör reklam för så många mode kedjor, Brevlådorna är fulla både här och hemma,
Nya kläder m,m Synd att inte Ullared var sponsor ;)


Tack till alla Sponsorer, Freesun,Studiomix.Fashion.Björkbacken och min nagel fixare,
Ska snart ta bilderna för den nya grejern;) Tänk snart får ni veta vad jag kommer att ge er i julklapp ;)


En sak jag vill att alla ni ska veta är att jag står för allt jag gjort i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Johan M

Du sa i din videoblogg, "Tack för alla kommentarer på min blogg". Undrar bara.. Vart hittar jag dom?

2009-12-15 @ 16:01:14
Postat av: erika

Du är guld värd! Söt är du också, både i sättet och utseéndet tycker jag.

Kör på som du gör :)

<3

2009-12-15 @ 17:29:41
URL: http://iadanielsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sett dig själv i aftonbladet om gayporrfilm? :)

2009-12-15 @ 17:54:15
Postat av: Linnéa (a'

Satt och kollade på Ullared i måndags, och helt plöstligt så kommer du fram:)

Du är helt jävla skööön!!!



"Kännn här"

Haha för skön är du bara !

Din blogg följer jag hela tiden :)

2009-12-15 @ 17:58:18
Postat av: patricia

jag lovar dig , DU ÄR DET SNYGGASTE SOM FINNS ! , ;o

om jag vore bög så hade jag lätt som fan raggat på dig ;o<3

2009-12-15 @ 18:05:53
URL: http://tthakkingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0