Jag talar ut...;)

Pratade precis med mitt ex om allt som stod i tidningen, häromdagen. Jag sår för allt jag gjort & även kommer att göra i framtiden.. Man lever bara en gång & det är nu.. 
Den tiden i Spanien som jag hade med mitt ex var både bra och dålig;) Men så är det väl med de bästa förhållandena...
Min bästa tjejkompis L, från spanien,  är en underbar tjej som jag jobbade tillsammans med. Hon har precis blivit  Mamma;)
(baby, jag lovar komma & hälsa på dej & den lilla snart, prinsessa lär hon vara med en drottning som dej till mamma....:)
Åren bara springer iväg och kom ihåg att L & jag satt nere vid stranden, planerade livet.. Hon & jag ville bli kända Makeupartister & resa runt i världen.
För redan för flera år sedan förstod jag att utseendet var det jag skulle komma långt med;)
& nu idag lever jag på andras & mitt utseende;)

Dock är vissa val jag gjort tidigare inte fel för mig men det har slagit hårt mot mina närmaste
Min familj är i Spanien nu & att så många vet vem jag är & att media snappat upp vissa saker som tyvärr gör att min familj blir inblandad. Jag vill ABSOLUT INTE såra någon speciellt inte dig, mamma eller mina syskon..
Men jag vet att ni en dag kommer inse & förstå att smällen jag tog var bättre att jag tog än allt annat skit som tas fram. Jag vet att bara för att man synts 15 min i tv så har alla skellet man någonsin haft eller aldrig ens haft dyka upp på löpsedlarna som ringar på vattnet..

Jag gör vad som krävs för att avsluta mitt kontrakt med djävulen, då jag inte lyssnade på vad andra varnade mej för inna jag gav mej in i leken...

Tack alla ni som fortfarande stöttar mig 
Fast jag inte lyssnade på er då så vet jag allt nu 

Ni vet vilka ni är ;)



Kommentarer
Postat av: Naztybunny

Hallojsan, kikar in lite hos dig då =D Tycker du e stark som vågar vara dig själv.. Tänk om fler vore sånna :) HA det underbart

2009-12-17 @ 14:00:26
URL: http://naztybunnyswe.blogg.se/
Postat av: Iza

Hej mattiaz!

Ja heter izabella och jag har en fråga

Han som "rappar" i din låt skandal, vad heter han? han är skiiit snygg?

2009-12-17 @ 14:15:05
URL: http://waathever.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad har hänt?

2009-12-17 @ 14:17:14
Postat av: HM

haha kändis artist?? DREAM ON DU SKULLE ALDRIG KUNNA BLI DET..TITTA BARA PÅ DEJ...

2009-12-18 @ 06:56:43
Postat av: [email protected]

haha kändis MAKEUPP artist?? DREAM ON DU SKULLE ALDRIG KUNNA BLI DET..DU E INTE ENS FIN

2009-12-18 @ 06:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0