Vi söker morgondagens stjärna

Nu söker Glambabes Dansare/värdinor/värdar
ÖVER 18 ÅR


Känner du en kompis eller vill du själv känna dig som en Glamourmodell
 Med rödamattan champange och Filmteam

------Står du i ramljuset------



Tillsammans med mig och Modeller från Slitz/FHM/Moore och deltagare från Robinson/Glub Goa/
Big brother/Ullared/Färjan/m.m


Söker vi nu kille eller tjej som vill följa med på ett stort uppdrag den 25/12
Dagen kommer bli den roligaste i ditt liv, Du ska inte vara scen rädd ska kunna ta plats och älska att ha kul

Med kamera och radio och mingel bilder kommer det att bli en kväll att minnas

Hur gör jag?
Du skickar in en ansökan med info och varför just du vill vara med plus bild


[email protected]



Det här är bara början på en lång resa
Sök in redan idag skicka även detta vidare ;) 



Kommentarer
Postat av: Robin the bitch;)

Heej snygging!!



Du ligger ute på min blogg:) Jag har lagt ut mina tre favo bloggar o du är en av dom:) Hoppas det är lungt??:)



Puzzz

2009-12-17 @ 00:33:46
URL: http://dumpojk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0