HELGEN

Nu har jag fått bilderna sen helgen ;)
Det var Västervik-Göteborg

På fredagen jobbade vi som Tomtevärdinnor och delade ut julklappar i Västervik, men då vi inte var trötta och natten var ung så vi fick ett infall och tog bilen ner till Vimmerby mitt i natten för att kolla posten ;)

Sen fortsatt vi till min underbara stad Göteborg


Vi var framme i göteborg halv 7 på morgonen och göteborg är mer kaos att köra i än stockholm, då det finns en massa spårvagnar där och skyltningen är inte det lättaste att se.. så Anna hamnade lite fel;)
Hahah jag trodde att det var min sista dag på jorden! pust


Man kan inte se mycket när man inte har sovit på ett antal timmar (var tvungen att ha bildbevis )


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så synd att jag alltid missar dig när du är i Göteborg :(

2009-12-21 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0