Trött

Helgen började bra, Lena och Annsofie och Feffe kom till Borlänge och tog in på hotell vi skulle ut i minglet till en Nattklubb kväller blev underbart rolig givande bra kåtslag på vissa ;) Blink blink!! Så otroligt roligt att vara med äldre personer;) Natten slutade att jag ville sova på en stol ;)


Lördagen va det inte Feffes dag :P Eller Annsofies Feffe var så bakis, Annsofie hade slarvat bort sitt bankkort!
Fixade brudarna i håret och sedan åkte vi på fest i Falun   Dalarna Goes Gay  Jätte roligt, Lena och Annsofie åkte hem tidigare och Feffe och jag blev kvar weeeee så fucking kul han är min nya livakt! ;)


Söndagen så vaknade och as dålig ucha blucha! Feffe ville leka med mig så följde med hem till han och sitter hemma hos han nu ;) Han är en bra vän:D







Fredrik bilden ovan är  min Vakt min "Pojkvän" AHAH Tatuerare bilskollärare;)
En underbar vän och han är Singel och sökande


Tack alla som gjorde
 
min helg;)

Puss och kram


Bilder på dom andra kommer puss


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

ääh! Jag tappade väl inte bort mitt kort!?!De fick bara sova i baren över natten! haha! Tack för en galet rolig helg som måste göras om!! Puss på dig din tok!!

2009-08-24 @ 11:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0